Rezerwacja

Prosimy o sprecyzowanie zapytania : rezerwacja w hotelu / wizyta w spa / sklep

Przed pobytem Państwa Pupila w naszym hotelu zapraszamy Was do odwiedzin.

To dobra okazja abyście Państwo poznali hotel, porozmawiali ze mną, a ja mam nadzieję rozwieje wszystkie Państwa wątpliwości. Dodatkową korzyścią będzie oswojenie się psa z nowym miejscem, do którego wkrótce trafi na wakacje 🙂

Przed planowanym pobytem pieska w hotelu koniecznie proszę zabrać:
- książeczkę zdrowia z aktualnymi wpisami szczepień oraz odrobaczenia
- piesek powinien być zabezpieczony przeciwko pchłom i kleszczom

Aby piesek czuł się u nas jak w domu proszę o zabranie jego legowiska (bądź kocyka, który będzie mu pachniał domem – koniecznie nie prany !), obroży ze smyczą, karmy, którą obecnie ma podawaną w domu (jeżeli pies ma być karmiony swoim jedzeniem) oraz ulubionych zabawek.

Wstępna rezerwacja

Wstępną rezerwację należy dokonywać pod nr tel. 608-52-82-62 lub pod adresem mailowym magdalena@nemosalon.pl.

Potwierdzeniem rezerwacji jest dokonanie wpłaty zaliczki 50% kosztu pobytu na 7 dni przed planowanym pobytem na konto lub osobiście. Pozostałą kwotę należy uregulować w momencie przywiezienia zwierzęcia do hotelu.

Hotel przyjmuje zwierzę pod opiekę po wypełnieniu przez właściciela formularza zgłoszenia oraz umowy powierzenia zwierzęcia pod opiekę. Odbiór zwierząt w godzinach od 9.00 do 17.00. (możliwość umówienia się na inną godzinę).

UWAGA!!! Hotel nie przyjmuję psów agresywnych bez względu na rasę.

Małe zwierzęta przyjmowane będą we własnych klatkach, terrariach czy też akwariach. Dodatkowo należy przynieść pokarm, który ma zostać podany zwierzętom. Ściółka na wymianę (trociny lub piasek) zostanie zapewniona w ramach kosztów pobytu.